12 Οκτωβρίου, 2024
Top News Ανακοινώσεις Θέμα Χαλκιδικής Κοινωνία Περιφέρεια Πολιτική & Οικονομία

Ορίστηκαν οι εννιά αντιδήμαρχοι στην Νέα Προποντίδα

Αναμένεται να οριστούν και εντεταλμένοι σύμβουλοι

Νέα πρόσωπα στο μοντέλο διοίκησης 
 
Με απόφαση του Δημάρχου Νέας Προποντίδας Μανώλη Καρρά ορίστηκαν οι εννιά αντιδήμαρχοι που θα διοικήσουν για την νέα προγραμματική περίοδο. Άξιο αναφοράς το γεγονός ότι τέσσερις είναι από την δημοτική ενότητας Μουδανιών, τρεις από την δημοτική ενότητα Νέας Καλλικράτειας και δυο από την δημοτική ενότητα Τρίγλιας. Ακόμη οι αρμοδιότητες που τους έχουν μεταβιβαστεί είναι και χωρικές, δηλαδή στα όρια των Δημοτικών ενοτήτων και καθ ύλην δηλαδή ανά θεματική ενότητα. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα οριστούν και εντεταλμένοι Δημοτικοί σύμβουλοι υπεύθυνοι για τομείς όπως ο πολιτισμός, η κοινωνική πολιτική και τα νομικά ζητήματα. Δείτε παρακάτω τα ονόματα που αναλαμβάνουν τα πόστα καθώς και τις αρμοδιότητες τους… 

Δ.Ε. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ 

Ορίζει: Έμμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Νέας Προποντίδας με θητεία για το χρονικό διάστημα από 8/1/2024 έως 9/1/2025, τους κάτωθι:  

Ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Κωνσταντίνο Κοκκινίδη του Αλέξανδρου και μεταβιβάζει σε αυτόν 

  Α. τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες

Τις υπηρεσίες Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης 

 Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:  

  1. Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει, ειδικότερατις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α. Τμήμα Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας 

  1. Γραφείο Φυτικής Παραγωγής και Γεωργικής Ανάπτυξης 
  2. Γραφείο Ζωϊκής Παραγωγής και Κτηνιατρικής 

iii. Γραφείο Αλιείας 

β. Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων 

  1. Γραφείο ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας Καταναλωτή ii. Γραφείο χορήγησης Αδειών, Εμπορικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων 

γ. Τμήμα Απασχόλησης και Τουρισμού 

  1. Γραφείο θεμάτων Απασχόλησης 
  2. Γραφείο θεμάτων Τουρισμού 

iii. Γραφείο Οργάνωσης και λειτουργίας Τουριστικών Καταφυγίων 

δ. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας

ε. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας. 

  

  1. Τις Υπηρεσίες Υποστήριξης της Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών με τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.  

β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου.  

  1. Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης.  
  2. Γραφεία Ληξιαρχείου.  

γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.  

  1. Γραφείο Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού.  
  2. Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού.  

δ) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.  

  1. Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνσης.  
  2. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Νέα Καλλικράτεια).  

iii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα τη Νέα Τρίγλια).  

  1. Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης ( Υ.ΔΟΜ.) 

 α) Τμήμα Έκδοσης Αδειών Δόμησης & Πολεοδομικών Εφαρμογών:  i. Γραφείο έκδοσης Αδειών Δόμησης 

  1. Γραφείο Πολεοδομικών Εφαρμογών 

β) Τμήμα ελέγχου Κατασκευών 

γ) Αποκεντρωμένο γραφείο παρακολούθησης Πολεοδομικών Μελετών Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας 

  1. Τις υπηρεσίες υποστήριξης του Γραφείου Τεχνικού Ασφαλείας και Ιατρού Εργασίας 

  

Β. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:  

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).  

Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Μουδανιών.  

  

Ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Σαρόγλου Χαράλαμπο του Βασιλείου και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε.  Μουδανιών.

  1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας .Μουδανιών (με έδρα τη Δ.Ε. Μουδανιών) με την εξής διάρθρωση:  i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.  

  1. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.  iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.  
  2. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:  

  1. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.  
  2. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου και κοιμητηρίων Δ.Ε. Μουδανιών (με έδρα τη Δ.Ε. Μουδανιών).  

β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:  i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.  

  1. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.  

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες:  

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).  

Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης καθαριότητας της Δ.Ε.  Μουδανιών.  

Ορίζει: Άμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Νέας Προποντίδας για τη Δ.Ε.  Μουδανιών με θητεία για το χρονικό διάστημα από 8/1/2024 έως 9/1/2025, τους κάτωθι:  

Ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κ. Μετζίκη Καλλιόπη του Γεωργίου και μεταβιβάζει σε αυτήν

Α. τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες 

  1. Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής με τις εξής, ειδικότερα, διοικητικές ενότητες

Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης 

 Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ( ΤΠΕ )  

Β. τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών.  

  1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, ειδικότερα:  – Υπεύθυνη για τη συντήρησηεπισκευή ΝηπιαγωγείωνΔημοτικών ΣχολείωνΓυμνασίων και Λυκείων  

Υπεύθυνη για την Οργάνωσηλειτουργία προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»  – Υπεύθυνη για την Οργάνωσηλειτουργία ΚΑΠΗ  

Υπεύθυνη για τη ΣυντήρησηΕπισκευήΟργάνωσηΛειτουργία Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.  

Υπεύθυνη για την ΟργάνωσηΛειτουργία των ΚΔΑΠ Ν. Μουδανιών   

. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:  

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).  

Υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των σχολικών καθαριστριών καθώς και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και Παιδικών  Σταθμών 

Ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κ. Καλύβα Ελένη του Χρήστου και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε.  Μουδανιών:  

  1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων.  i. Γραφείο σχεδιασμού, συντονισμού και παρακολούθησης Κοινωνικών ΠολιτικώνΕποπτείας και Ελέγχου.  

  1. Γραφείο Εφαρμογής Κοινωνικών Πολιτικών, Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας και Ισότητας των Φύλων.  

Επίσης :  

Υπεύθυνη για τη λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας

Υπεύθυνη για τη λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας Ρομά 

Υπεύθυνη για τα λειτουργία του Κοινωνικού συσσιτίου 

Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας ΥγείαςΛειτουργία ΚΕΠ Υγείας.  – Υπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού για τη ΔΕ Μουδανιών 

β) Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.  

  1. Γραφείο Προστασίας της Δημόσιας Υγείας.  
  2. Γραφείο Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και ρύθμισης Διοικητικών Θεμάτων 
  3. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών.  

. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:  

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).  

Δ.Ε. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ 

Ορίζει: Έμμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Νέας Προποντίδας με θητεία για το χρονικό διάστημα από 8/1/2024 έως 9/1/2025, τους κάτωθι: 

Ως Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Χατζηαλέξη Δημήτριο του Ιωάννη και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε.  Καλλικράτειας 

  1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

β) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Δ.Ε.Καλλικράτειας) με την εξής διάρθρωση:  i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.  

  1. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.  iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων

Υπεύθυνος για τη λειτουργία του Παραρτήματος Ωδείου Ν. Καλλικράτειας Υπεύθυνος για θέματα Αθλητισμού στη Δ.Ε. Καλλικράτειας 

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας 

Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π. βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).  

Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στην υπηρεσία καθαριότητας της Δ.Ε. Καλλικράτειας. 

Ως Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Τσικαρίδη Παναγιώτη του Αλεξάνδρου και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας 

  1. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:  

  1. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.  
  2. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου και κοιμητηρίων Δ.Ε. Καλλικράτειας (με έδρα τη Δ.Ε.Καλλικράτειας).  

β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:  i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.  

  1. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.  

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες

χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).  

Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης της Δ.Ε. Καλλικράτειας.  

Ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κ. Μηκέ Χριστίνα του Μιχαήλ και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε.  Καλλικράτειας:  

  1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, και ειδικότερα 

Υπεύθυνη για τη συντήρησηεπισκευή ΝηπιαγωγείωνΔημοτικών ΣχολείωνΓυμνασίου και Λυκείου Ν. Τρίγλιας  

Υπεύθυνη για την Οργάνωσηλειτουργία προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»  Υπεύθυνη για την Οργάνωσηλειτουργία ΚΑΠΗ  

Υπεύθυνη για τη ΣυντήρησηΕπισκευήΟργάνωση Λειτουργία Δημοτικού βρεφονηπιακούπαιδικού Σταθμού.  

Υπεύθυνη για την ΟργάνωσηΛειτουργία ΚΔΑΠ Ν. Καλλικράτειας Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας ΥγείαςΛειτουργία ΚΕΠ ΥγείαςΥπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού και Πολιτισμού.  

  1. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.  

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).  

Υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Καλλικράτειας καθώς και των σχολικών καθαριστριών και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και του βρεφονηπιακού παιδικού Σταθμού

Δ.Ε. ΤΡΙΓΛΙΑΣ 

Ορίζει: Έμμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Νέας Προποντίδας με θητεία για το χρονικό διάστημα από 8/1/2024 έως 9/1/2025, τους κάτωθι: 

Ως Αντιδήμαρχο τον δημοτικό σύμβουλο κ. Καραπανταζή Ιωάννη του Γεωργίου και μεταβιβάζει σε αυτόν, τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε.  Τρίγλιας.  

  1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

γ) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα Δ.Ε.Τρίγλιας):  

  1. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.  
  2. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.  iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.  
  3. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:  

  1. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.  
  2. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου, κοιμητηρίων και σφαγείων Δ.Ε. Τρίγλιας (με έδρα Δ.Ε. Τρίγλιας).  

β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:  i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.  

  1. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.  

Υπεύθυνος για τη λειτουργία του Παραρτήματος Ωδείου Ν. Τρίγλιας Υπεύθυνος για θέματα Αθλητισμού στη Δ.Ε. Τρίγλιας 

Υπεύθυνος για τη λειτουργία του Δημοτικού Σφαγείου Τρίγλιας 

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:  

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας, για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π, βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας).  

Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου τα συμβόλαια με παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας. Αναπληρωτής του για την ανωτέρω αρμοδιότητα ορίζεται ο Αντιδήμαρχος Σαρόγλου Χαραλαμπος 

Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων εργατοτεχνιτών στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης καθαριότητας της Δ.Ε.  Τρίγλιας.  

Ως Αντιδήμαρχο τη δημοτική σύμβουλο κ. Εμμανουηλίδου Αθανασία του Παναγιώτη και μεταβιβάζει σε αυτήν τις παρακάτω αρμοδιότητες

  1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, κατά τόπον στη Δ.Ε. Τρίγλιας, ειδικότερα:  

Υπεύθυνη για τη συντήρησηεπισκευή ΝηπιαγωγείωνΔημοτικών ΣχολείωνΓυμνασίου και Λυκείου Ν. Τρίγλιας  

Υπεύθυνη για την Οργάνωσηλειτουργία προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»  – Υπεύθυνη για την Οργάνωσηλειτουργία ΚΑΠΗ  

Υπεύθυνη για τη ΣυντήρησηΕπισκευήΟργάνωση Λειτουργία Δημοτικού Παιδικού Σταθμού.  

Υπεύθυνη για την ΟργάνωσηΛειτουργία ΚΔΑΠ Ν. Τρίγλιας 

Υπεύθυνη για την προαγωγή Δημόσιας ΥγείαςΛειτουργία ΚΕΠ Υγείας.  – Υπεύθυνη για δράσεις εθελοντισμού και Πολιτισμού.  

Επίσης μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλης αρμοδιότητες:  

Υπεύθυνη για τη λειτουργία των ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Δ.Ε. Καλλικράτειας και ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ Πορταριάς 

Υπεύθυνη για τη ΣυντήρησηΕπισκευή 

α. Ειδικών ΝηπιαγωγείωνΔημοτικών Δήμου Νέας Προποντίδας 

β. ΕΝΕΓΥΛ Δήμου Ν. Προποντίδας 

γ. ΕΕΕΚ Δήμου Ν. Προποντίδας 

Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:  

Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας 

Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας 

Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας, για την επίλυση των προβλημάτων τους 

Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π, βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης

κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας).  

Υπεύθυνος για τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου των εργαζομένων στις διοικητικές υπηρεσίες της Δ.Ε. Τρίγλιας. καθώς και των σχολικών καθαριστριών και των εργαζομένων των ΚΔΑΠ και Παιδικού Σταθμού,  

  1. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:  

α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.  

Η τέλεση των Πολιτικών Γάμων θα πραγματοποιείται απ’ όλους τους Αντιδημάρχους,  καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και κατόπιν συνεννόησης με το Ληξιαρχείο του Δήμου.  

Όλοι οι έμμισθοι Αντιδήμαρχοι θα ακολουθούν το ωράριο εργασίας 07.00 – 15.00  

Όλοι οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.  

Η ανάκληση ορισμού αντιδημάρχου μπορεί να λάβει χώρα οποτεδήποτε και για το λόγο που κρίνει ο δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του δήμου, χωρίς την υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας, σύμφωνα με την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ.  εγκ.1333/110822/27.12.2023  

 – Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κοκκινίδη Κωνσταντίνου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ. Σαρόγλου Χαράλαμπος, κ. Καλύβα Ελένη, κ.  Μετζίκη Καλλιόπη  

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σαρόγλου Χαράλαμπος που απουσιάζει ή κωλύεται ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ. Κοκκινίδης Κωνσταντίνος κ. Καλύβα Ελένη, κ.  Μετζίκη Καλλιόπη.  

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Καλύβα Ελένης που απουσιάζει ή κωλύεται ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ. Κοκκινίδης Κωνσταντίνος κ. Σαρόγλου Χαράλαμπος, κ.  Μετζίκη Καλλιόπη.  

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Μετζίκη Καλλιόπης που απουσιάζει ή κωλύεται ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ. Κοκκινίδης Κωνσταντίνος, κ. Σαρόγλου Χαράλαμπος, κ. Καλύβα Ελένη 

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Χατζηαλέξη Δημήτριου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ. Τσικαρίδης Παναγιώτης, κ. Μηκέ Χριστίνα 

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσικαρίδη Παναγιώτη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ. Χατζηαλέξης Δημήτριος, κ. Μηκέ Χριστίνα

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Μηκέ Χριστίνας, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκούν οι Αντιδήμαρχοι κ. Χατζηαλέξης Δημήτριος, κ. Τσικαρίδης Παναγιώτης 

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Καραπανταζή Ιωάννη, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Εμμανουηλίδου Αθανασία,  

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Εμμανουηλίδου Αθανασίας, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καραπανταζής Ιωάννης,  

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκούν με σειρά ο Αντιδήμαρχος κ. Κοκκινίδης Κωνσταντίνος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο,  και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Σαρόγλου Χαράλαμπο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Καραπανταζή Ιωάννη και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Χατζηαλέξη Δημήτριο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ.  

Τσικαρίδης Παναγιώτη και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Μηκέ Χριστίνα, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Εμμανουηλίδου Αθανασία και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Μετζίκη Καλλιόπη και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Καλύβα Ελένη.  

Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Νέας Προποντίδας και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»  

 Ο Δήμαρχος 

  

 ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΔΗΜ. ΚΑΡΡΑΣ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *