Η χρονιά ξεκίνησε με νέες διοικήσεις!!!

Πραγματοποιήθηκε ο ορισμός των αντιδημάρχων
Ορίστηκαν Οι Νέοι Αντιδήμαρχοι Του Δήμου Κασσάνδρας
Η Δήμαρχος Κασσάνδρας έχοντας υπόψιν τις διατάξεις του νόμου, με απόφασή της όρισε τους Αντιδημάρχους του Δήμου Κασσάνδρας, με θητεία δύο ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, με θητεία από 01-01-2024 μέχρι 31-12-2025, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες της, οι οποίες αντιστοιχίζονται κατά περίπτωση με την οργανωτική δομή του Δήμου Κασσάνδρας, όπως αυτή αποτυπώνεται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του.
Α. Ορίζει ως έμμισθη Αντιδήμαρχο την Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κα Γερακίνα Μπενίση και της μεταβιβάζει καθ’ ύλην
τις παρακάτω αρμοδιότητες, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου:
1. Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των επί μέρους οργανωτικών μονάδων:
α. Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου
β. Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας
γ. Τμήμα Ταμείου
2. Αυτοτελούς Τμήματος Ελέγχου Κοινοχρήστων Χώρων και Αδειών καταστημάτων
– Γραφείο Εκδόσεων αδειών και ελέγχου κοινοχρήστων χώρων
– Γραφείο Αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων
3. Αυτοτελούς Γραφείου Νομικής Υπηρεσίας
4. Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών,
α. Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου & Δ.Μ.,
– Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης &Ληξιαρχείου
– Υπογράφει, Ληξιαρχικές Πράξεις της Ληξιαρχικής Περιφέρειας Κασσάνδρας του Δήμου (όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο Ληξίαρχος).
5. Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου
6. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων στη Δημοτική Ενότητα Κασσάνδρας.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες μεταβιβάζει το δικαίωμα του ελέγχου και της υπογραφής εγγράφων, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, δελτίων εισαγωγής και εξαγωγής προμηθειών, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Β. Ορίζει έμμισθο Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παύλο Παντζίκη και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου:
1. Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος
α. Τμήματος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Περιβάλλοντος
Γραφείο Αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών
– Γραφείο Καθαρισμού κοινοχρήστων χώρων, κτιρίων και συντήρησης πρασίνου
– Γραφείο διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων
2. Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
– Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες μεταβιβάζει το δικαίωμα του ελέγχου και της υπογραφής εγγράφων, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, δελτίων εισαγωγής και εξαγωγής προμηθειών, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γ. Ορίζει έμμισθο Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ηρακλή Λειβαδιώτη και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου:
1. Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος
α. Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών
– Γραφείο Τεχνικών Έργων
– Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών (ηλεκτροφωτισμός κλπ)
β. Τμήματος Περιβάλλοντος – Γραφείο Περιβάλλοντος (κοιμητήρια, σφαγεία, εξοικονόμηση ενέργειας, κτλ)
2. Αυτοτελούς Τμήματος Πολεοδομίας (συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας).
3. Την εποπτεία θεμάτων Παιδείας
– Την εξασφάλιση των κατάλληλων υλικοτεχνικών υποδομών για την προσχολική εκπαίδευση και για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
– Τη συνεργασία με τις σχολικές επιτροπές για την παροχή της αναγκαίας διοικητικής υποστήριξης για τη λειτουργία τους και για την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους.
– Τη συνεργασία με την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας, την ενημέρωση για θέματα της αρμοδιότητάς της και την παροχή της αναγκαίας διοικητικής υποστήριξης για τη λειτουργία της.
– Το σχεδιασμό και τη μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη των μαθητών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και για τη γενική παιδεία των κατοίκων.
– Το σχεδιασμό καιτην εποπτεία των προγραμμάτων δια βίου μάθησης.
– Γενικότερα κάθε θέμα που αφορά την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δεν αποτελεί αρμοδιότητα της σχολικής επιτροπής.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες μεταβιβάζει το δικαίωμα του ελέγχου και της υπογραφής,
πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την επιβολή προστίμων, δελτίων εισαγωγής και εξαγωγής προμηθειών, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Δ. Ορίζει έμμισθο Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κo Γεώργιο Γιαννακάρα και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου:
1. Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος
α. Τμήματος Ύδρευσης- Άρδευσης & Αποχέτευσης
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες μεταβιβάζει το δικαίωμα του ελέγχου της υπογραφής, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την επιβολή προστίμων, δελτίων εισαγωγής και εξαγωγής προμηθειών, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Ε. Ορίζει άμισθο Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κο. Λάζαρο Γατσιό και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου:
1. Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
2. Αυτοτελούς Τμήματος Τουρισμού
3. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων στη Δημοτική Ενότητα Παλλήνης.
4. Την Υπογράφει, Ληξιαρχικές Πράξεις της Ληξιαρχικής Περιφέρειας Κασσάνδρας του Δήμου (όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο Ληξίαρχος).
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες μεταβιβάζει το δικαίωμα του ελέγχου και της υπογραφής, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την επιβολή προστίμων, δελτίων εισαγωγής και εξαγωγής προμηθειών, για την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
ΙΙ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
ΙΙΙ.Αναπληρώσεις
α) Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Γερακίνας Μπενίση που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Ηρακλής Λειβαδιώτης. Ειδικά τις καθ’ ύλη αρμοδιότητες της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων της Δ.Ε. Κασσάνδρας, και του Εσωτερικού Ελέγχου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Δήμαρχος κα Αναστασία Χαλκιά.
β) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Παύλου Παντζίκη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Γερακίνα Μπενίση.
γ) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Ηρακλή Λειβαδιώτη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Γεώργιος Γιαννακάρας
δ) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Γεωργίου Γιαννακάρα, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Ηρακλής Λειβαδιώτης.
ε) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Λάζαρου Γατσιού, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Γερακίνα Μπενίση. Ειδικά την καθ’ ύλη αρμοδιότητα της τέλεσης των Πολιτικών Γάμων της Δ.Ε. Παλλήνης, όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Δήμαρχος κα Αναστασία Χαλκιά.
στ) Όταν η Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα της ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ηρακλής Λειβαδιώτης, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Παύλο Παντζίκη.
Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στο «Δια@γεια», στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Ορισμός Αντιδημάρχων Στον Δήμο Πολυγύρου
Με την αριθ. 1/2024 απόφαση του Δημάρχου Πολυγύρου, Γεωργίου Εμμανουήλ, ορίζονται οι αντιδήμαρχοι με θητεία από 01-01-2024 μέχρι 31-12-2024, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες ως εξής:
1. Την κα Νικολέτα Διαμαντουλάκη καθ’ ύλην έμμισθη Αντιδήμαρχο Οικονομικών και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και ευθύνη Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
– των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των:
Προσόδων, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου, Μισθοδοσίας, Προμηθειών, Ταμείου, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας και λοιπών Τελών (Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας κλπ.)
Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
2. Τον κο Αθανάσιο Τσίγκα καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο Διοικητικής Μέριμνας και Πρόνοιας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και ευθύνη:
1. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
– των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου
– την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
– τη χορήγηση αδειών του προσωπικού – τη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
– τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
– τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
– τη συνεργασία με τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Ολύνθου για την επίλυση των προβλημάτων τους
2. Θεμάτων Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ιδίως:
– τη λειτουργία των Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών του Δήμου – τα προγράμματα κοινωνικής πρόνοιας (Βοήθεια στο Σπίτι, Κέντρο Κοινότητας και άλλα συναφή προγράμματα)
3. Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου και ιδίως:
– τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
– τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος
– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος
– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα
– τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος – την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
– τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
– την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001) Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
3. Τον κο Βασίλειο Φαρδογιάννη καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, και ιδίως:
– την επίβλεψη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο
– την επίβλεψη της υπηρεσίας διαχείρισης και περισυλλογής εγκαταλελειμμένων οχημάτων
– την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και συντήρηση Πρασίνου
– τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας
– τη διαχείριση των υδάτινων πόρων – τα θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης και κοιμητηρίων
– την εποπτεία του ηλεκτροφωτισμού, καθαριότητας και ανακύκλωσης – την εποπτεία του στόλου οχημάτων και μηχανημάτων και τον προγραμματισμό της λειτουργίας αυτών
– τη συντήρηση και επισκευή μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου
– την εποπτεία για την εύρυθμη λειτουργία των παιδικών χαρών
– τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα και την περισυλλογή των νεκρών αδέσποτων ζώων – τη συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων Πολυγύρου, Παλαιοκάστρου, Ταξιάρχη και Αγ. Προδρόμου για την επίλυση των προβλημάτων τους
Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
4. Τον κο Γιάννη Λελεγιάννη καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο Πολιτισμού – Αθλητισμού – Τουρισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και ευθύνη:
– των θεμάτων Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού
– των υπηρεσιών που αφορούν στην αθλητική πολιτική, τις αθλητικές υποδομές, τα προγράμματα αθλητικής ανάπτυξης και την υλοποίηση των συναφών δράσεων του Δήμου
– των υποστηρικτικών ενεργειών για την πραγματοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων, καθώς και την υλοποίηση δημοτικών δράσεων που προάγουν τον πολιτισμό και συμβάλλουν στη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς
– των ενεργειών που συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη και προβολή του Δήμου
– για την ενίσχυση και υποστήριξη δράσεων νεολαίας Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
5. Τον κο Κατάκαλο Σακελλάρη ως
Α. καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος και
Β. κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη:
– των Τεχνικών Έργων (εκτός ύδρευσης αποχέτευσης) και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών
– Επίβλεψης έργων.
– του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας. – της διαχείρισης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης
– της διατήρησης αειφορίας και κυκλικής οικονομίας του Δήμου
– του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας
Β. Κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα που αφορούν:
– τα Καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος (αδειοδοτήσεις, σφραγίσεις, αποσφραγίσεις, αφαιρέσεις αδειών, κλπ.)
– τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
– την ευθύνη λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα – την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών
– τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα
– την ευθύνη για θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης και κοιμητηρίων και την ευθύνη για την περισυλλογή των νεκρών αδέσποτων ζώων
– την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Δήμου, που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ανθεμούντα, παράλληλα και διαζευτικά με τους εξουσιοδοτημένους από το Δήμαρχο, για το σκοπό αυτό υπαλλήλους, τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους και τον Γενικό Γραμματέα κο Θεόδωρο Τσίγκα.
– τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Ανθεμούντα και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Σανών για την επίλυση των προβλημάτων τους Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
6. Τον κο Ευάγγελο Αρβανίτη ως
Α. καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο Παιδείας και
Β. κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων, και του μεταβιβάζει τις παρακάτωαρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη:
– για τον συντονισμό της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου
– για την επάρκεια, καταλληλόλητα και προστασία της σχολικής στέγης και των σχολικών κτιρίων
– για τη βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης για τους μαθητές και τους διδάσκοντες
– των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων
– για την τέλεση προγραμμάτων δια Βίου Μάθησης
– λειτουργίας των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ)
Β. Κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων που αφορούν:
– τα Καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος (αδειοδοτήσεις, σφραγίσεις, αποσφραγίσεις, αφαιρέσεις αδειών, κλπ.)
– τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
– την ευθύνη λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων
– την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών
– τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ζερβοχωρίων
– την ευθύνη για θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης και κοιμητηρίων και την ευθύνη για την περισυλλογή των νεκρών αδέσποτων ζώων
– την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Δήμου, που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ζερβοχωρίων, παράλληλα και διαζευτικά με τους εξουσιοδοτημένους από το Δήμαρχο, για το σκοπό αυτό υπαλλήλους, τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους και τον Γενικό Γραμματέα κο Θεόδωρο Τσίγκα
– τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Ζερβοχωρίων για την επίλυση των προβλημάτων τους
Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
7. Τον κο Παύλο Στεφανίδη
Α. καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο Πρωτογενούς Τομέα και
Β. κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη για:
– τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
– τη συντήρηση αγροτικής οδοποιίας
Β. Κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας που αφορούν:
– τα Καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος (αδειοδοτήσεις, σφραγίσεις, αποσφραγίσεις, αφαιρέσεις αδειών, κλπ.)
– τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
– την ευθύνη λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας – την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών
– τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας
– την ευθύνη για θέματα ύδρευσης, αποχέτευσης και κοιμητηρίων και την ευθύνη για την περισυλλογή των νεκρών αδέσποτων ζώων
– την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Δήμου, που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ορμύλιας, παράλληλα και διαζευτικά με τους εξουσιοδοτημένους από το Δήμαρχο, για το σκοπό αυτό υπαλλήλους, τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους και τον Γενικό Γραμματέα κο Θεόδωρο Τσίγκα
– τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων στη Δημοτική Ενότητα Ορμύλιας και τον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Βραστάμων για την επίλυση των προβλημάτων τους Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
8. Την κα Αικατερίνη Αβέρη καθ’ ύλην άμισθη Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Συμπαράστασης και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και ευθύνη για:
– τη λειτουργία της Δημοτικής Κατασκήνωσης
– τη λειτουργία των ΚΑΠΗ
Επίσης, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
Β. Μεταβιβάζει την αρμοδιότητα της υπογραφής των ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών, ως εξής:
• Της Δ.Ε. Πολυγύρου στην Αντιδήμαρχο κα Ν. Διαμαντουλάκη και σε περίπτωση απουσίας και του Δημάρχου και της Αντιδημάρχου κας Ν. Διαμαντουλάκη, η αρμοδιότητα μεταβιβάζεται στον Αντιδήμαρχο κο Α. Τσίγκα.
• Της Δ.Ε. Ανθεμούντα στον Αντιδήμαρχο κο Κ. Σακελλάρη με αναπληρώτρια την Αντιδήμαρχο κα Α. Αβέρη.
• Της Δ.Ε. Ζερβοχωρίων στον Αντιδήμαρχο κο Ε. Αρβανίτη με αναπληρωτή τον Αντιδήμαρχο κο Κ. Σακελλάρη.
• Της Δ.Ε. Ορμύλιας, για την τέλεση των πολιτικών γάμων στον Δημ. Σύμβουλο κο Ν. Σταμπουλίδη ενώ για την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων και την επικύρωση των αντιγράφων αυτών, στον Αντιδήμαρχο κ. Π. Στεφανίδη με αναπληρωτή τον Αντιδήμαρχο κο Γ. Λελεγιάννη.
Γ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Δ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.
Ε. α. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Ν. Διαμαντουλάκη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Α. Τσίγκας,
β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Α. Τσίγκα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Ν. Διαμαντουλάκη,
γ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Γ. Λελεγιάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Ε. Αρβανίτης,
δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Ε. Αρβανίτη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Γ. Λελεγιάννης,
ε. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Π. Στεφανίδη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Β. Φαρδογιάννης,
στ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Β. Φαρδογιάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Π. Στεφανίδης,
ζ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Κ. Σακελλάρη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Δήμαρχος κος Γ. Εμμανουήλ.
η. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Α. Αβέρη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Δήμαρχος κος Γ. Εμμανουήλ.
ΣΤ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Κ. Σακελλάρης, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα Ν. Διαμαντουλάκη.
Ζ. Σε κάθε περίπτωση, ο Δήμαρχος διατηρεί το δικαίωμα υπογραφής όλων των εγγράφων και των διοικητικών πράξεων.
Θ. Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Πολυγύρου.
Ορισμός Αντιδημάρχων Στο Δήμο Αριστοτέλη
Με απόφαση του Δημάρχου Αριστοτέλη, Στέλιου Βαλιάνου στο Δήμο Αριστοτέληορίζστηκαν πέντε (5) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο (2) άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
Στην απόφαση αναφέρονται τα εξής:
Α. Ορίζουμε τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αριστοτέλη, με θητεία από 01-01-2024 μέχρι 30-06-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
1). Τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Νικόλαο Αυγερινό καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
– Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών (πλην των Αποφάσεων Ανάθεσης και των Συμβάσεων), Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
– Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
2. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
– την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
– την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
– τη χορήγηση αδειών του προσωπικού, κατόπιν έγκρισης/γνωμοδότησης κατά περίπτωση από τον αρμόδιο Προϊστάμενο
– την τέλεση πολιτικών γάμων
– την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
– τη λειτουργία των ΚΕΠ,
– τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
– τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
– τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και
δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
3. Αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων (Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου)
-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
– τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
– την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
– τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
– τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
– την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001)
– γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
4. Διαχείρισης των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
5. Προώθησης της απασχόλησης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης.
6. Προώθησης και ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας.
Επίσης, δύναται να εκδίδει και να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, τα έγγραφα και δικαιολογητικά που σχετίζονται με τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες παράλληλα και διαζευκτικά με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους και εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους και να υπογράφει τις άδειες του προσωπικού των αντίστοιχων οργανικών μονάδων.
2). Την Δημοτική Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κα Μαρία Ενεχηλίδου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, με αντιμισθία και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης, συντονισμού και εποπτείας των κοινωνικών υπηρεσιών και των κοινωφελών δομών και ανάπτυξης συνεργειών και ιδίως:
– Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Παιδικού Σταθμού Αρναίας.
– Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του συνόλου των κοινωφελών δομών των Παιδικών Σταθμών που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος με ευθύνη της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αριστοτέλη «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ» (Ιερισσού (2), Μεγάλης Παναγίας, Παλαιοχωρίου, Στανού και Νέων Ρόδων), η οποία λύθηκε αυτοδικαίως την 31.12.2023 δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του συνόλου των Κ.Α.Π.Η. Δήμου Αριστοτέλη, που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος με ευθύνη της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αριστοτέλη «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ», η οποία λύθηκε αυτοδικαίως την 31.12.2023 δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023.
– Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Προγραμμάτων Βοήθεια στο Σπίτι (Σταγείρων-Ακάνθου, Αρναίας, Μεγάλης Παναγίας και Παλαιοχωρίου).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της δομής «Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αριστοτέλη».
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Δομής Παροχής Βασικών Αγαθών: «Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Αριστοτέλη», στην οποία ο Δήμος Αριστοτέλη συμμετέχει δυνάμει της υπογραφής Προγραμματικής Σύμβασης με το ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ & ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ- Ε.Π.Ε.Κ.Α.).
2. Τη λειτουργία των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του συνόλου των κοινωφελών δομών των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος με ευθύνη της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αριστοτέλη «Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ», η οποία λύθηκε αυτοδικαίως την 31.12.2023 δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023.
3. Θεμάτων υγείας
– Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του ΚΕΠ Υγείας Δήμου Αριστοτέλη
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Δημοτικού Φυσικοθεραπευτηρίου Μ. Παναγίας.
4. Πολιτισμού
-Την ανάδειξη και προστασία του τοπικού πολιτισμού, την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των σύγχρονων πολιτιστικών έργων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο, καθώς και τη μελέτη και εφαρμογή πολιτιστικών προγραμμάτων
-Την Πολιτιστική ανάπτυξη και διατήρηση των πολιτιστικών χαρακτηριστικών
της περιοχής (αρχιτεκτονικών, πολιτιστικών, θρησκευτικών ηθών και εθίμων).
-Την προστασία αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής και των εγκαταστάσεών της, που δεν ανήκουν στο Υπουργείο Πολιτισμού.
-Τη διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων.
-Την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Ιστορικού, Λαογραφικού και Αρχαιολογικού Μουσείου Αρναίας.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Μουσείου Υφαντικής Αρναίας.
-Την ανάπτυξη προγραμμάτων, δράσεων και εκθέσεων στους χώρους του Κέντρου Πολιτισμού Ιερισσού (πλην αυτών που έχουν παραχωρηθεί στην ΑΞ.Τ.Α.Δ.Α. Δ.Α.Ε.) και την ευθύνη της λειτουργίας του Λαογραφικού Μουσείου Ιερισσού που βρίσκεται εντός του Κέντρου Πολιτισμού.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Μουσικής Σχολής Δήμου Αριστοτέλη.
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Φιλαρμονικών Ορχηστρών (Ιερισσού, Αρναίας και Μ. Παναγίας).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Χορωδιών (Αρναίας, Παλαιοχωρίου, Μ. Παναγίας και Στανού).
-Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Χορευτικών Συγκροτημάτων.
Γενικότερα την άσκηση των αρμοδιοτήτων που αφορούν τον τομέα του πολιτισμού και μέχρι πρότινος ασκούνταν από το αυτοδικαίως καταργούμενο, δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023, την 31.12.2023
Ν.Π.Δ.Δ. «Αριστοτέλειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αριστοτέλη».
Επίσης, δύναται να εκδίδει και να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, τα έγγραφα και δικαιολογητικά που σχετίζονται με τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες παράλληλα και διαζευκτικά με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους και εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους και να υπογράφει τις άδειες του προσωπικού των αντίστοιχων οργανικών μονάδων.
3). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Αλέξιο Αντωνίου, με δικαίωμα αντιμισθίας και του μεταβιβάζει:
α). καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, της Ανακύκλωσης και του Περιβάλλοντος
– την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
– την εποπτεία και ευθύνη της αντίστοιχης οργανικής μονάδας του Δήμου και συγκεκριμένα του Τμήματος Περιβάλλοντος και Καθαριότητας.
– την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και Πρασίνου.
– την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
β). Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Σταγείρων- Ακάνθου:
α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας.
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής αντικείμενα:
– τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και
αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
– του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων,
– την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας,
– την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα,
– την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
– την χορήγηση αδειών του προσωπικού, παράλληλα με την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής από τον αντιδήμαρχο κ. Αυγερινό.
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής
αντικείμενα:
– των δράσεων πολιτικής προστασίας
– των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς,
3). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Γεώργιο Θαλασσινό, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
α) καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Την ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας και ιδίως το συντονισµό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας (όπως πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές κ.λπ.),
2. Την ευθύνη για τους χώρους του κτιρίου της πρώην Μαθητικής Εστίας Αρναίας,
3. Την ευθύνη συντήρησης και λειτουργίας των δηµοτικών κοιµητηρίων της Κοινότητας Αρναίας.
4. Την εποπτεία των ∆ιαδηµοτικών Σφαγείων.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
β). Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Αρναίας:
α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας.
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής αντικείμενα:
– τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
– του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων,
– την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας,
– την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα,
– την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
– την χορήγηση αδειών του προσωπικού, παράλληλα με την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής από τον αντιδήμαρχο κ. Αυγερινό.
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
– της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, της αποκομιδής κα διαχείρισης αποβλήτων, των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς,
5). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Κωνσταντίνο Πασχάλη,με δικαίωμα αντιμισθίας και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις παρακάτω
αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Παναγίας:
α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
δ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) Την ευθύνη για την τέλεση πολιτικών γάμων της Δημοτικής Ενότητας.
στ) Την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας για τα εξής
αντικείμενα:
– τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
– του ηλεκτροφωτισμού κοινοχρήστων χώρων,
– την εποπτεία των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας,
– την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες στα ανωτέρω αντικείμενα,
– την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
– την χορήγηση αδειών του προσωπικού, παράλληλα με την άσκηση της αρμοδιότητας αυτής από τον αντιδήμαρχο κ. Αυγερινό.
η) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
– των δράσεων πολιτικής προστασίας
– της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων, της αποκομιδής και διαχείρισης αποβλήτων, των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς,
6). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Μιχαήλ Μάγγο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, ως άμισθο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω
αρμοδιότητες:
1. Τεχνικών Έργων και Υπηρεσιών και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας και του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών – Επίβλεψης έργων.
2. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
3. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου (Τμήματος Πολεοδομίας) και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας.
4. Της Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, όπως η διαχείριση και βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών των Σχολικών Μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ιδιαίτερα η συντήρηση, η καθαριότητα και η φύλαξη των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αριστοτέλη. Από την 30ή.6.2024 τις αρμοδιότητες της παρ. 2 του άρθρου 103 του ν. 3852/2010 (Α’ 87) των Ν.Π.Δ.Δ. «Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αριστοτέλη» και «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αριστοτέλη», οι οποίες θα ασκούνται από τον οικείο δήμο (παρ. 1 άρθρο 28 ν. 5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1237/94548/06.11.2023) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1271/οικ.102775/28.11.
-Την εκτέλεση προγραμμάτων δια βίου μάθησης στο πλαίσιο του αντίστοιχου εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
5. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
7). τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Κωνσταντίνο Κωτάκη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, ως άμισθο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω
αρμοδιότητες:
1. Αθλητισμού και ιδίως συντήρησης και διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου, όπως δημοτικών γηπέδων ποδοσφαίρου, κλειστών γυμναστηρίων, αθλητικών κέντρων και δημοτικών χώρων άθλησης. Γενικότερα την άσκηση των αρμοδιοτήτων που αφορούν τον τομέα του αθλητισμού και μέχρι πρότινος ασκούνταν από το αυτοδικαίως αταργούμενο, δυνάμει των διατάξεων του ν. 5056/2023, την 31.12.2023 Ν.Π.Δ.Δ. «Αριστοτέλειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αριστοτέλη».
-Την προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης μαζικού αθλητισμού και τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
2. Τα θέματα πρωτογενούς τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και Αλιείας.
– την διαχείριση και εκμετάλλευση δημοτικών και κοινοτικών δασών και λατομείων,
– την ευθύνη δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων,
– τη διάδοση στον αγροτικό κόσμο, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων, γνώσεων για την εφαρμογή βελτιωμένων μεθόδων καλλιέργειας.
– την καλύτερη οργάνωση των γεωργικών εκμεταλλεύσεων στο πλαίσιο σχεδίων βελτίωσης.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση Αντιδημάρχων είναι δυνατή με απόφαση του δημάρχου οποτεδήποτε (άρθρο 59, παρ. 4, ν. 5056/2023). Δ. α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Νικολάου Αυγερινού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Μαρία Ενεχηλίδου,
β. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Μαρίας Ενεχηλίδου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Αυγερινός,
γ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αλέξιου Αντωνίου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μιχαήλ Μάγγος,
δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γεωργίου Θαλασσινού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Πασχάλης,
ε. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Πασχάλη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Θαλασσινός.
στ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μιχαήλ Μάγγου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αλέξιος Αντωνίου.
ζ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Κωτάκη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Μαρία Ενεχηλίδου,
Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Αυγερινός, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα Μαρία Ενεχηλίδου
Ορισμός Αντιδημάρχων Στον Δήμο Σιθωνίας
Ο Δήμαρχος Σιθωνίας Ιωάννης Μαλλίνης με απόφασή του όρισε τους Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Σιθωνίας, με θητεία από 02/01/2024 μέχρι 31/12/2025, καθώς και την ανάθεση υπογραφών και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες για την εποπτεία, οργάνωση και συντονισμό των κάτωθι:
1. Την κα. Πατσουράκου Όλγα καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Οικονομικών Υπηρεσιών, ήτοι:
-Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Εξόδων
-Προμηθειών και Αποθήκης
-Εσόδων και Περιουσίας
-Ταμείου
καθώς και της υπογραφής των αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης δαπάνης.
Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, ήτοι:
– Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των φύλων
– Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
– Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης
– Πληροφορικής και Διαφάνειας
– Διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς
– Τέλεσης πολιτικών γάμων
– Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
2. Τον κ. Ληστή Θεόδωρο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο , και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Τεχνικών Υπηρεσιών, ήτοι:
Τεχνικών-Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών (πλην Ηλεκτροφωτισμού)
Δόμησης, ήτοι:
– Πολεοδομίας
– Πολεοδομικών Εφαρμογών και Κτηματολογίου
– Χωροταξίας και Περιβάλλοντος
– Αναπτυξιακών Προγραμμάτων
– Τέλεσης πολιτικών γάμων
– Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
3. Τον κ. Μαλλίνη Αθανάσιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Διοικητικών Υπηρεσιών, ήτοι:
– Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
– Ανθρώπινου Δυναμικού
– Κ.Ε.Π
– Πρωτοκόλλου και Διοικητικής Μέριμνας
– Τέλεσης πολιτικών γάμων
– Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
Πλέον των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων, του μεταβιβάζει και τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες:
– Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων ‘’ κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Σιθωνίας
– Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Σιθωνίας
– Πολιτικής Προστασίας ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Σιθωνίας
4. Τον κ. Ζαφείρη Δημήτριο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω
αρμοδιότητες:
– Καθαριότητας
– Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα (πλην της αρμοδιότητας διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς)
– Τέλεσης πολιτικών γάμων
– Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
Πλέον των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων, του μεταβιβάζει και την παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητα:
– Ύδρευσης – Αποχέτευσης ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Σιθωνίας
– Διαχείρισης οχημάτων και μηχανημάτων ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Σιθωνίας
5. Τον κ. Μελίσση Δημήτριο ‘’κατά τόπον’’ Αντιδήμαρχο, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Ύδρευσης – Αποχέτευσης ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Τορώνης
– Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων ‘’ κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Τορώνης
– Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Τορώνης
– Πολιτικής Προστασίας ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Τορώνης
– Τέλεσης πολιτικών γάμων
– Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
6.Τον κ. Ψηλογιάννη Αριστοτέλη άμισθο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις
κάτωθι αρμοδιότητες:
– Απασχόλησης και Τουρισμού
– Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς
– Ηλεκτροφωτισμού
– Τέλεσης πολιτικών γάμων
– Υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων
Πλέον των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων, του μεταβιβάζει και την παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητα:
– Διαχείρισης οχημάτων και μηχανημάτων ‘’κατά τόπον’’ για την Δ.Ε Τορώνης
(B) Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
(Γ) ο ελάχιστος χρόνος της θητείας των Αντιδημάρχων είναι ετήσιος, ωστόσο , η ανάκληση ορισμού τους δύναται να λάβει χώρα οποτεδήποτε με απόφαση του Δημάρχου.
(Δ) Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Πατσουράκου Όλγα που αναπληρώνει τον Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ληστή Θεόδωρο.
(Ε) Κάθε άλλη αρμοδιότητα η οποία περιγράφεται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ Δήμου Σιθωνίας και δεν αναφέρεται σαφώς στην παρούσα Απόφαση, ασκείται από τον κ. Δήμαρχο Σιθωνίας.
Ο Δήμος Νέας Προποντίδας ακόμη δεν έχει ορίσει τους αντιδημάρχους του