6 Οκτωβρίου, 2024
Top News Τουρισμός Χαλκιδική

Oρμύλια και Πόρτο Κουφο σε πρώτο πλάνο για τον τουρισμό της Χαλκιδικής…

Τα μνημεία στα οποία θα επεκταθεί το πρόγραμμα ιστορικού τουρισμού – Σε 22 εκθέσεις με νέες και ώριμες τουριστικές αγορές η συμμετοχή της Περιφέρειας το νέο έτος.

Με στόχο τη διατήρηση των ήδη υπαρχουσών, ώριμων αγρών, αλλά και τη διεύρυνση σε νέες γεωγραφικά και θεματικά αγορές, καταρτίστηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2024.

Το πρόγραμμα, όπως το ανέλυσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Όλγα Χριστίνα Γούλα, βασίζεται σε δέκα δράσεις.

Πρώτη η συμμετοχή της Περιφέρειας σε εκθέσεις και άλλες στοχευμένες δράσεις. Οι εκθέσεις στις οποίες θα συμμετέχει από το νέο έτος η Περιφέρεια, προκειμένου να προωθήσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής είναι συνολικά 22.

Συγκεκριμένα θα συμμετέχει (με χρονική σειρά) στις εκθέσεις της Ουτρέχτης (από τις μεγαλύτερες για τον ποδηλατικό και περιπατητικό τουρισμό), με στόχο την ανάδειξη των διαδρομών και μονοπατιών των ορεινών όγκων της Κεντρικής Μακεδονίας, του Όσλο για την προσέγγιση της νορβηγικής αγοράς, με τους Νορβηγούς να θεωρούνται ταξιδιώτες υψηλού οικονομικού επιπέδου που ενδιαφέρονται για εναλλακτικούς προορισμούς, του Ελσίνκι (πρώτη συμμετοχή για την προσέγγιση του κοινού της Φινλανδίας και της σκανδιναβικής αγοράς γενικότερα), της Μαδρίτης (προσέγγιση της μεγάλης ισπανικής αγοράς), της Λιουμπλιάνα (συνεδριακός τουρισμός), των Βρυξελλών (αυξημένες αφίξεις Βέλγων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» τα τελευταία χρόνια), του Βουκουρεστίου (πρώτη επιλογή των Ρουμάνων η Κεντρική Μακεδονία με σημαντικό ενδιαφέρον για τα μικρότερα καταλύματα και τα κάμπινγκ), της Βουδαπέστης (σημαντικές αφίξεις στην περιοχή από Ούγγρους οδικώς), του Βελιγραδίου (πρώτη προτίμηση των Σέρβων η Κεντρική Μακεδονία), του Βερολίνου (από τις μεγαλύτερες εκθέσεις παγκοσμίως), της Βιέννης (προσέγγιση της αυστριακής αγοράς), της Νάπολης (προσέγγιση του κοινού της Νότιας Ιταλίας), της Βαρσοβίας (ενίσχυση της προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας στην πολωνική αγορά που χαρακτηρίζεται δυναμική), της Πράγας (η μεγαλύτερη έκθεση στη χώρα), της Φλόριντα (ναυτικός τουρισμός), Ντουμπάι (τουρισμός πολυτελείας), της Φρανκφούρτης (συνεδριακός τουρισμός), του Παρισιού (προσέγγιση των Γάλλων επαγγελματιών του τουρισμού), του Ρίμινι (ανάδειξη του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας στην ώριμη ιταλική αγορά), της Θεσσαλονίκης (Philoxenia), της Βαρκελώνης (συνεδριακός τουρισμός) και του Λονδίνου (αύξηση αναγνωρισιμότητας του προορισμού στη βρετανική αγορά).

Ταυτόχρονα σε έξι εκθέσεις, φεστιβάλ και σημαντικές εκδηλώσεις για τις αγορές του οπτικοακουστικού κλάδου θα συμμετέχει το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Δεύτερη δράση του προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2024 είναι η προβολή του γαστρονομικού τουρισμού, τρίτος πυλώνας η προώθηση της κρουαζιέρας με άξονα το λιμάνι Θεσσαλονίκης και τέταρτος η ενίσχυση του αθλητικού τουρισμού.

Ειδικό βάρος δίνει η Περιφέρεια στις δράσεις ενίσχυσης του ιστορικού τουρισμού, όπως είπε η κ. Γούλα, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία που άρχισε το 2017 και στο εξής θα κάνει το επόμενο βήμα, επέκτασής της. Θα γίνει μέσω της διεύρυνσης της καμπάνιας «War Memorial of Central Macedonia Greece», όπου προβλέπεται η ανάδειξη μνημείων που υπηρετούν το συγκεκριμένο είδος θεματικού τουρισμού, όπως χαρακτηριστικά ανά περιφερειακή ενότητα:

-Σέρρες: Οχυρά Ρούπελ, Κερδύλλια, Στρατιωτικά Κοιμητήρια

-Θεσσαλονίκη: Πολεμικό Μουσείο, Εβραϊκό Μουσείο, Μνημείο Χορτιάτη, Κοιμητήρια

-Κιλκίς: Μουσείο Βαλκανικών Πολέμων, Δοϊράνη, Σκρα, Πολύκαστρο, Κοιμητήρια

-Χαλκιδική: Ορμύλια, Πόρτο Κουφό (βάση γερμανικών υποβρυχίων)

-Πιερία: Μονή Αγίου Διονυσίου, Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου

-Πέλλα: Χο Τσι Μινχ, Μνημείο Καϊμάκτασαλαν

-Ημαθία: Εβραϊκό ολοκαύτωμα Βέροιας, Κτήρια Α’ Παγκοσμίου Πολέμου του Γαλλικού Στρατού.

Έκτη δράση η φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων, διαμορφωτών κοινής γνώμης και επαγγελματιών του τουρισμού και του οπτικοακουστικού τομέα, έβδομη η δημιουργία και παραγωγή τουριστικού προωθητικού υλικού, όγδοη η προβολή και προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών, ένατη η συνδιαφήμιση και δέκατη η διαχείριση ιστοσελίδας και λογαριασμών social media της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τουριστικό περιεχόμενο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *