21 Απριλίου, 2024
Θεσσαλονίκη Κοινωνία

Μειωμένος ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη. Ο κ Ζέρβας πέταξε στα σκουπίδια 600.000 για επικοινωνιακούς λόγους

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ ΥΠ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Μειωμένος ο αριθμός των λεωφορείων που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη.

 

«Παρόλο που ο κρατικός ΟΑΣΘ λαμβάνει αντισταθμιστικές καταβολές εισιτηρίων ίδιες και μεγαλύτερες από τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ δεν τηρεί το νόμο, που είναι υποχρεωμένος, για κυκλοφορία 500 λεωφορείων.

Συγκεκριμένα από το 2017 μέχρι σήμερα το μεγαλύτερο διάστημα κυκλοφορούσαν έως και 250 λεωφορεία λιγότερα. 

Επίσης ενώ ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ απασχολούσε περίπου 2500 εργαζόμενους, ο κρατικός απασχολεί σήμερα 1450 εργαζόμενους. 

Δυστυχώς το  συγκοινωνιακό έργο έχει δραματικά υποβιβαστεί με αποτέλεσμα το επιβατικό κοινό  να ταλαιπωρείται και να υποφέρει»

 

Τα παραπάνω τόνισε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του Σωματείου μετόχων του ΟΑΣΘ

«Συνεργασία Μετόχων ΟΑΣΘ» Αστέριος Χρυσοχόου στη διάρκεια συνάντησης που είχε με τον υποψήφιο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέργιο Καλόγηρο.
Στη διάρκεια της συνάντησης ο κ Χρυσοχόου ανέλυσε το πρόβλημα των 2400 μετόχων του ΟΑΣΘ που δεν έχουν αποζημιωθεί μέχρι σήμερα για την περιουσία τους μετά την κρατικοποίηση του Οργανισμού το καλοκαίρι του 2017 και τόνισε  ότι θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να πάρουν πίσω οι μέτοχοι τις περιουσίες τους.

 

Σε ότι αφορά τα λεωφορεία από τη Λειψία που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης όπως
εξήγησε ο κ Χρυσοχόου χρειάστηκαν σημαντικές επισκευές για να μπορέσουν να
κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Όμως δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν  τώρα το καλοκαίρι  γιατί δεν ανταποκρίνονται στις κλιματικές συνθήκες που επικρατούν στην πόλη μας (έλλειψη κλιματισμού, αερισμού).

«Ο κ Ζέρβας «πέταξε στα σκουπίδια» 600.000 ευρώ για να κάνει δημόσιες σχέσεις» σχολίασε ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέργιος Καλόγηρος, εξηγώντας ότι τα λεωφορεία που αγοράστηκαν δεν καλύπτουν τις ανάγκες της πόλης.
«Ο ΟΑΣΘ είναι μέχρι σήμερα το μοναδικό Μέσο Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη και ο Δήμος Θεσσαλονίκης μπορεί να συμβάλλει στην επίλυση των προβλημάτων του που ταλαιπωρούν χιλιάδες πολίτες που μετακινούνται καθημερινά με τον ΟΑΣΘ» κατέληξε ο Στέργιος Καλόγηρος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.