Είδος πολυτελείας και το κουλούρι στην Χαλκιδική Τι δήλωσαν πολίτες στην εφημερίδα μας…

Τι δήλωσαν πολίτες στην εφημερίδα μας…
Οι ανατιμήσεις σε όλα τα είδη έχουν φέρει αυξήσεις και στα προϊόντα των φούρνων, με τους καταναλωτές να περιορίζουν κατά πολύ τα ψώνια τους.
φούρνος,
Ψωμιά, γλυκά και επιλογές πρωϊνού έχουν πάρει την ανιούσα, ειδικά μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία. Αιτία η ραγδαία αύξηση στην τιμή του σιταριού και του αλευριού.
Φτωχότερη η επιλογή του πρωινού
Και μπορεί στην Ελλάδα να έχουμε τη συνήθεια το πρωινό μας να περιλαμβάνει κάτι από φούρνο, είτε μία πίτα, είτε ένα κουλούρι, είτε πολλά πράγματα μαζί από τα παραπάνω, πλέον όμως είναι και αυτή μία συνήθεια που σιγά-σιγά πολλοί καταναλωτές ελαττώνουν.
Καταναλωτές λένε στην καθημερινή εφημερίδα Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ότι έχουν περιορίσει κατά πολύ την αγορά πολλών προϊόντων από το φούρνο, ενώ η μεγαλύτερη πλειοψηφία επιμένει στο να αγοράζει ψωμί, και σε πολύ μεγάλη ανάγκη επιλέγει το πρωινό από το φούρνο.
Αναφορικά με τα ψωμιά τα οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ελληνική κουζίνα και συνοδεύουν σχεδόν όλα τα βασικά γεύματα, και εδώ οι τιμές έχουν πάρει φωτιά.
Η τιμή της απλής φρατζόλας κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο 1,20€ με 1,60€, ενώ τα ψωμιά ολικής άλεσης ή τα ζυμωτά κυμαίνονται από 2,10 έως και 2,50 ευρώ.
Όμως και οι πίτες ή τα κρύα σάντουιτς που πουλάνε πολλοί φούρνοι, έχουνε σημαντική αύξηση στην τιμή τους.
Για παράδειγμα μία τυρόπιτα κυμαίνεται στο 1,20€ με 1,60€, το ίδιο και η σπανακόπιτα, ενώ στα σάντουιτς ξεκινάει από 1,70 και μπορεί να αγγίξει μέχρι και τα 3 ευρώ, ανάλογα τα υλικά που έχει μέσα.
Σε μεγάλη ζήτηση οι online παραγγελίες
Πάντως δεν είναι λίγοι αυτοί που επιλέγουν να παραγγείλουν το πρωινό τους μέσω κάποιας εφαρμογής delivery ή online από το εκάστοτε κατάστημα.
Και αυτό γιατί όπως λένε πολλοί στο TheOpinion, κυρίως άτομα νεαρής ηλικίας, μπορεί να βγει πιο φθηνό από το να πας στο κατάστημα, ειδικά αν η επιλογή σου περιλαμβάνει και καφέ.
Άλλωστε, με όποιον τρόπο κι αν γίνει η παραγγελία μέσω του κινητού τηλεφώνου, το εκάστοτε κατάστημα μπορεί να έχει και κάποια προσφορά.
Συνήθως οι προσφορές περιλαμβάνουν έναν καφέ και μία φαγώσιμη επιλογή, κάτι που μπορεί να κοστίζει και 5€, πράγμα που σημαίνει ότι σε συμφέρει πολύ παραπάνω, σημειώνουν οι καταναλωτές.
Το μόνο σίγουρο πάντως, με όποιον τρόπο κι επιλέξει κάποιος να πάρει το πρωινό του, είτε δια ζώσης είτε online, είναι ότι θεωρείται μία πολυτέλεια, η οποία σιγά-σιγά ίσως και να εξαφανιστεί αν κρίνουμε τα προβλήματα που ακούγονται ότι θα έρθουνε το χειμώνα με αυξήσεις σε ρεύμα και θέρμανση.