15 Αυγούστου, 2022
Top News Άρθρα Θέμα Χαλκιδικής

Μετά την θάλασσα και τον ήλιο, ξεκινά η πολιτική της γαστρονομίας στην Χαλκιδική…

Με μια σαφή στροφή κυρίως περιοχών που δεν εκμεταλλεύονται πλήρως τον τουρισμό, όπως η Σιθωνία, Ο Πολύγυρος και ο Δήμος Αριστοτέλη, γίνεται αναφορικά με το τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής. Πλέον από το μοντέλο της θάλασσας και του ήλιου, πρωταγωνιστεί ο  γαστρονομικός τουρισμός.
Ο Δήμος Πολυγύρου το Σάββατο πραγματοποίησε εκδήλωση στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικης όπου και παρουσίασε τη στρατηγική Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής Δήμου Πολυγύρου. Προηγήθηκε μια πολύμηνη παραγωγική περίοδος έρευνας, μελέτης, συναντήσεων, επισκέψεων, σχεδιασμού στρατηγικής. Ο Δήμος Πολυγύρου θα κτίσει την στρατηγική του πάνω στα νέα δεδομένα των παγκόσμιων τουριστικών τάσεων. Πάνω στον πολιτιστικό τουρισμό που περιλαμβάνει την αειφόρο ανάπτυξη, την τοπική παράδοση, τη γαστρονομία, το φυσικό περιβάλλον και κυρίως τους κατοίκους του. Θα εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν του παραθαλάσσιου μετώπου με τις δράσεις της πρωτεύουσας της Χαλκιδικής και τις δυνατότητες του ορεινού όγκου.
Στον Δήμο Αριστοτέλη πρωταγωνιστής γίνεται πλέον η KOUZINA . Τι ακριβώς είναι αυτό όμως; Πρόκειται για τη καλύτερη και αποδοτικότερη διοργάνωση στην ιστορία του θεσμού. Πώς η γαστρονομία γίνεται η αφορμή για την προβολή του τόπου μας! Για τον ορεινό όγκο αλλά και τα παράλια του Δήμου Αριστοτέλη.
Φέτος το KOUZINA, που αποτελεί μεταξύ άλλων και μηχανισμό προβολής και τουριστικής προώθησης του Δήμου Αριστοτέλη (στην Ευρώπη και τη Μεσόγειο), ήταν πολιτιστικά αφιερωμένο στα «100 χρόνια από τη μικρασιατική καταστροφή», φέροντας τον τίτλο «100 χρόνια στη νέα πατρίδα».  Ο Στέλιος Βαλιάνος αποδεικνύει πως και μπορεί και θέλει να φυσήξει έναν νέο ούριο άνεμο στον πολύπαθο Δήμο που πλέον δείχνει την εξωστρέφεια του.
Το Σαββατοκύριακο δημοσιογράφοι από όλη την Ελλάδα που ειδικεύονται στην γαστρονομία, αλλά και εγώ  ως εκπρόσωπος του δημοσιογραφικού μας οργανισμού και των εφημερίδων Χαλκιδική και Θέμα της Χαλκιδικής, επισκεφτήκαμε  μοναδικούς παραγωγούς και χώρους εστίασης. Διοργανωτής το Επιμελητήριο Χαλκιδικής που επιθυμεί να αναδείξει τους θησαυρούς της Χαλκιδικής.
Είναι ολοφάνερο πως η στροφή πως άλλες μορφές τουρισμού όπως είναι η γαστρονομία γίνεται δομικά αλλά και με πρόγραμμα. Λάθη γίνονται και είναι φυσιολογικά καθώς η μεταβολή από το κλασικό ήλιο και την θάλασσα στην γαστρονομία έχει επιπτώσεις.
Το θέμα είναι και οι επιχειρηματίες του κλάδου να καταλάβουν την αλλαγή του πλαισίου και να στηρίξουν αυτή τη προσπάθεια και όχι να είναι απλοί παρατηρητές των πρωτοβουλιών. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτι αλλάζει και αυτό που αλλάζει είναι προς την θετική κατεύθυνση.
Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε τις προσπάθειες αυτές οι οποίες έχουν ως στόχο την αλλαγη νοοτροπιών αλλά αυτές αλλάζουν με πολύ δουλειά…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.