4 Δεκεμβρίου, 2022
Άρθρα

Η αύξηση του τουρισμού είναι σημαντική αλλά δεν φτάνει…

Μετά από δυο καλοκαίρια κάτι αλλάζει στην Χαλκιδική μας. Οι οιωνοί είναι πολύ θετικοί αναφορικά με τον τουρισμό ειδικότερα για μέσα Ιουλίου και όλο τον Αύγουστο. Η Χαλκιδική πλασάρεται στους 10 κορυφαίους προορισμούς της Χώρας!!! Τα έσοδα σαφώς και θα είναι αυξημένα αν και τα προβλήματα που προκύπτουν είναι ανυπέρβλητα.

Από την έλλειψη  προσωπικού  μέχρι τα αυξημένα έξοδα λόγω της αύξησης σε ενέργεια και καύσιμα, από την ένδεια των Ελλήνων να ξοδέψουν πολλά χρήματα μέχρι τα προβλήματα από τις υποδομές και τις διακοπές σε ρεύμα και ύδρευση, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που κανείς δεν μπορεί να πει μετά βεβαιότητας που θα καταλήξει. Το κερασάκι στην τούρτα φυσικά ήρθε με τα ραβασάκια σε χιλιάδες επιχειρήσεις της Χαλκιδικής αναφορικά με επιστροφή μέρους της επιστρεπτέας προκαταβολής μέχρι το τέλος του Ιουλίου.

Από την άλλη οι φορείς που εκπροσωπούν  τις επιχειρήσεις καθώς και οι λοιποί παράγοντες, προσπαθούν με δράσεις και εκδηλώσεις, να αλλάξουν την ατζέντα και να βάλουν σε πρώτο πλάνο την γαστρονομία. Μέχρι ενός σημείου οι ενέργειες αυτές είναι σημαντικές. Από την άλλη βέβαια θα έχει αξία να μάθουμε και τα χρήματα που δίδονται για αυτές τις διάσπαρτες εκδηλώσεις σε όλη την Χαλκιδική. Θα ήταν πιο χρήσιμο να υπάρχει ένας γενικότερος σχεδιασμός γύρω από αυτά τα ζητήματα ώστε να εξαγγελθεί ένα μάστερ πλαν μέχρι το 2030 αναφορικά με το τουριστικό προιον της Χαλκιδικής. Ο φορέας που θα μπορούσε να παίξει αυτόν τον ρόλο είναι ο τουριστικός οργανισμός Χαλκιδικής που ούτως ή αλλιώς θα πρέπει να αναβαθμιστεί και να διευρυνθεί με κοινωνικές και επιχειρηματικές προσθήκες για το καλό του τόπου.

Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκδικής (ΤΟΧ) είναι ένας μη κυβερνητικός, μη-κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την προβολή και προώθηση της Χαλκιδικής ως τουρισκού προορισμού στο εξωτερικό. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ιδρύθηκε το 2008 προκειμένου να αυξηθεί ο τουρισμός όλου του νομού.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τα μέλη του, όπως η Αντιπεριφέρεια Χαλκιδικής, η Ενωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, η Ένωση Camping Χαλκιδικής, η Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Χαλκιδικής, το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, δημιουργεί στοχευμένα προγράμματα marketing και συνεργάζεται στενά με ΟΤΑ, Tour Operators, ΜΜΕ, τουριστικά πρακτορεία, αεροπορικές εταιρείες και άλλους εταίρους.

Θα πρέπει άμεσα οι μέτοχοι του Οργανισμού να ανεβάσουν το μπάτζετ  με σκοπό και στόχο να αποτελέσει την ομπρέλα όλων των διοργανώσεων, καθώς και την θεσμοθέτηση του ετήσιου καλενταριού εκδηλώσεων σε συνεργασία με Δήμους, συλλόγους και ιδιώτες…

Σήμερα η Χαλκιδική χρειάζεται πράξεις και όχι λόγια. Ουσία και όχι φούμαρα. Οι πολίτες και οι επαγγελματίες βρίσκονται στα όρια τους και μάλλον αυτό δεν τον έχουν αντιληφθεί κάποιοι, που βρίσκονται στον μικρόκοσμο τους και στην γυάλα τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.