1 Οκτωβρίου, 2022
Άρθρα Θεσσαλονίκη Κοινωνία

Mε το βλέμμα στα νησιά οι Θεσσαλονικείς Dj για να βγάλουν τα «σπασμένα» του lockdown

Το βλέμμα τους στραμμένο προς τα νησιά έχουν οι Θεσσαλονικείς djs για την περίοδο της καλοκαιρινής σεζόν, καθώς το διάστημα που έμειναν εκτός δουλειάς, όπως επίσης και τα νέα δεδομένα ζωής τούς οδηγούν σε διεξόδους με μεγαλύτερες απολαβές από αυτές της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΙΝΑ ΤΟΥΚΟΥΣΜΠΑΛΊΔΟΥ

Με τη νυχτερινή ζωή στην πόλη να διεξάγεται «μετ’ εμποδίων» λόγω του κορωνοϊού, της αναστολής εργασίας και των ανατιμήσεων, οι Θεσσαλονικείς djs αναζητούν ήδη τρόπους για να κάνουν «απόβαση» προς τα νησιά για το καλοκαίρι.

«Πολλοί συνάδελφοι θέλουν να φύγουν εκτός Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι, δηλαδή να πάνε σε νησιά που είναι το πιο προσοδοφόρο για μας για να μπορέσουν να κάνουν μια καλύτερη σεζόν», αναφέρει στο ThessToday.gr ο κ. Χρήστος Καλτσάς από το Σωματείο των Δισκοθετών (djs) Θεσσαλονίκης και προσθέτει πως το συγκεκριμένο φαινόμενο δεν παρατηρούνταν τόσο έντονα τα προηγούμενα χρόνια.

«Σε φυσιολογικές συνθήκες δεν έχεις ανάγκη να φύγεις»

«Θέλουν να φύγουν και ψάχνουν γιατί οι ξενοδοχειακές μονάδες και τα μαγαζιά τα οποία βρίσκονται σε νησιά ήδη αναζητούν προσωπικό. Άρα υπάρχει μια τάση να φύγουν εκτός περισσότεροι συγκριτικά με άλλες χρονιές, για να βγάλουν περισσότερα λεφτά και να καλύψουν τη χασούρα των προηγούμενων μηνών. Τα προηγούμενα χρόνια δεν συνέβαινε τόσο συχνά αυτό. Γιατί εμείς δουλεύουμε στη Θεσσαλονίκη και στη Χαλκιδική.

Σε φυσιολογικές συνθήκες δεν έχεις ανάγκη να φύγεις γιατί έχεις δουλειά και στην πόλη και στη Χαλκιδική. Αλλά λόγω της περίεργης κατάστασης και της μεγάλης περιόδου που δεν δουλεύαμε, κοιτάνε να πάνε στα νησιά που παίρνεις περισσότερα χρήματα για να κάνουν κάποια απόσβεση από τους προηγούμενους μήνες. Δηλαδή αν θα πάει κάποιος στη Μύκονο ή στη Σαντορίνη ή στην Κέρκυρα και δουλεύει έξι και επτά ημέρες την εβδομάδα, βγάζοντας καλά λεφτά δεν θα το σκεφτεί. Θα φύγει για έξι μήνες. Πιθανότατα να υπάρξει πρόβλημα σε μαγαζιά της Χαλκιδικής που δεν μπορούν να δώσουν τα λεφτά που δίνουν στον τουρισμό στα νησιά».

Διστακτικοί οι Θεσσαλονικείς για τη βραδινή έξοδο – «Άλλαξε η ψυχολογία του κόσμου»

Παράλληλα, την ώρα που η πόλη μας ξεκινούσε πριν από δύο μήνες, όπου επετράπη η μουσική στα καταστήματα εστίασης, να βρίσκει τους ρυθμούς της όσον αφορά τη νυχτερινή διασκέδαση, τώρα φαίνεται πως υπάρχει μια στασιμότητα, την οποία οι djs αποδίδουν στην κακή ψυχολογική κατάσταση που έχει δημιουργήσει ο πόλεμος, οι ραγδαίες αυξήσεις σε ρεύμα και καύσιμα καθώς και η γενικευμένη αβεβαιότητα.

«Από τη στιγμή που άνοιξε η νυχτερινή διασκέδαση ήμασταν πάρα πολύ καλά αλλά νομίζω πως τώρα η ψυχολογία του κόσμου έχει αλλάξει με όσα συμβαίνουν με τον πόλεμο και την ακρίβεια. Διστάζουν να βγουν. Δηλαδή χθες βράδυ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης η κίνηση ήταν η μισή απ’ ό,τι την προηγούμενη εβδομάδα. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει αυτό αλλά υπάρχει μια πτώση. Ενώ ξεκινήσαμε καλά φαίνεται πως έχει κάτσει λίγο η κατάσταση τις τελευταίες ημέρες», σημείωσε ο κ. Καλτσάς.

Ικανοποίηση για την κίνηση της αποκριάς

Ενώ όπως συμπλήρωσε η περίοδος της αποκριάς ήταν ικανοποιητική. «Ο κόσμος ήθελε να ξεδώσει απ’ όσα γίνονταν το προηγούμενο διάστημα και βγήκε. Δεν υπήρχε θέμα. Δηλαδή τις απόκριες βγήκε πάρα πολύς κόσμος. Το τώρα είναι το θέμα που δεν υπάρχουν ενδιάμεσες γιορτές και είναι η ψυχολογία περίεργη. Γιατί η διασκέδαση θέλει ψυχολογίαΑν σου λένε όλη τη μέρα στις ειδήσεις για πόλεμο, ακρίβεια, ανέχεια, θέματα με την επάρκεια της βενζίνης και των τροφίμων δεν είναι εύκολο μετά να βγεις εσύ. Εκτός αν δεν παρακολουθείς. Εκτός αν είσαι αναίσθητος».

Ενώ ερωτηθείς σχετικά με το αν έχει αλλάξει τις συνήθειές του ο μέσος καταναλωτής, κάνοντας οικονομία στη βραδινή έξοδο, ο κ. Καλτσάς ανέφερε πως όπως παρατηρεί «ο Έλληνας ή θα βγει ή δεν θα βγει. Δεν είναι ότι θα βγει και θα πιει ένα ποτό αντί για τρία. Δεν το σκέφτονται αυτό το πράγμα. Δε βγαίνει «ντεμί» οπότε δεν υπάρχει θέμα στην κατανάλωση, είτε ποτού είτε φαγητού».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.