27 Ιανουαρίου, 2023
Ανακοινώσεις Άρθρα Θέμα Χαλκιδικής Κοινωνία

Και στην Χαλκιδική επεκτείνεται το «myEFKAlive»

• Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης εξ αποστάσεως από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης, θα έχουν πλέον και οι Ηπειρώτες, καθώς το myEFKAlive καλύπτει πλέον γεωγραφικά και την περιοχή μας.

Το myEFKAlive τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την Επικράτεια, με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

16 υπηρεσίες
Συνολικά παρέχονται 16 ψηφιακές υπηρεσίες μέσω της πλατφόρμας του myEFKAlive, οι οποίες διευκολύνουν σε σημαντικό βαθμό τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες:
– Επίδομα ασθενείας
– Επίδομα μητρότητας
– Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
– Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
– Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
– Ασφαλιστική Ικανότητα
-Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
– Απογραφή Ασφαλισμένου
-Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
-Βεβαίωση Απογραφής
– Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
– Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
– Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
-Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
– Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)
– Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Απλή η πρόσβαση
Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή. Γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείσει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.