1 Ιουλίου, 2022
Top News Άρθρα Κοινωνία

Οι εκπτώσεις δεν κατάφεραν να σώσουν τον τζίρο σε ένδυση-υπόδηση

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΤΟΝΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Μείωση 40% στους τζίρους της Χαλκιδικής

 

Το σοκ που προκάλεσε στο λιανεμπόριο το μπαράζ lockdown και τα έξοδα στένεψαν τα περιθώρια των καταναλωτών οδηγώντας την τοπική αγορά της Χαλκιδικής σε αδιέξοδο.

 

Οι χειμερινές εκπτώσεις ήλπιζαν πως θα τους έδιναν έσοδα για να συνεχίσουν τη μάχη τους στην αγορά, αλλά τα στοιχεία είναι κάτι παραπάνω από απογοητευτικά. Ο κόσμος γυρίζει την πλάτη στις προσφορές και οι επιχειρηματίες εκφράζουν φόβους για την επιβίωση των ίδιων τους των καταστημάτων. Για τον κλάδο ένδυσης και υπόδησης στην Χαλκιδική αυτός είναι ο τρίτος δύσκολος χειμώνας όπως λέει η ιδιοκτήτρια καταστήματος που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία της.

Το σοκ που προκάλεσε στο λιανεμπόριο το μπαράζ lockdown, τα έξοδα, οι ανατιμήσεις των τιμών στα βασικά αγαθά μαζί με το κόστος των λογαριασμών, στένεψαν τα περιθώρια των καταναλωτών οδηγώντας την τοπική αγορά της Κομοτηνής σε αδιέξοδο και τους καταστηματάρχες όλο και πιο κοντά στα λουκέτα. Άλλωστε από την αρχή της πανδημίας η κατηγορία της ένδυσης και υπόδησης, σωρεύει αποθέματα εμπορευμάτων της περασμένης σεζόν, υποχρεώσεις προς τους προμηθευτές, τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, τα ασφαλιστικά ταμεία, το Δημόσιο και χρέη προς τα πιστωτικά ιδρύματα.

Είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αγορά, θα πει η  επιχειρηματίας και αποδίδει την υποτονική κίνηση στην κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων το τελευταίο χρονικό διάστημα, στην αύξηση των τιμών σε βασικά αγαθά, στο φόβο αλλά και στην έλλειψη διάθεσης. «Όταν κάποιος δε μπορεί να βγει έξω να πιει ένα ποτό θα έρθει σε εμένα να αγοράσει ρούχα», θέτει το χαρακτηριστικό ερώτημα και προσθέτει «και δωρεάν να δίναμε το εμπόρευμα πάλι δε θα είχε κίνηση».

Και κατέληξε λέγοντας: «Οι επιχειρηματίες δημιουργούμε το κλίμα για να μπορεί να έρθει το καταναλωτικό κοινό με μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές. Οι εκπτώσεις στην Χαλκιδική ξεκίνησαν με 40% και 50% και είναι βέβαιο ότι οι επιχειρηματίες θα συνεχίσουν με προσφορές αφού το εμπόρευμα δεν έχει φύγει από τα καταστήματα. Την ίδια στιγμή εμείς καλούμαστε να βάλουμε ξανά το χέρι στην τσέπη για να προμηθευτούμε τα ανοιξιάτικα καλοκαιρινά».

Θυμίζουμε ότι οι χειμερινές εκπτώσεις έχουν ξεκινήσει ήδη από τις 10 Ιανουαρίου και έχουν ισχύ μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.